O Neoherbalu
Liposomski produkti: Rojeni iz prijateljstva in v neskončni želji pomagati sebi in drugim
Blagovna znamka in izdelki Neoherbal so plod skoraj 20 letnega dela, učenja in izkušenj na področju razvoja prehranskih dopolnil, ter raziskav mehanizmov vnetnih in regenerativnih procesov ter dobrega poznavanja tradicionalne uporabe zeliščnih pripravkov širom sveta, identifikacije aktivnih učinkovin, poznavanje njihovega blagodejnega delovanja, kot tudi tveganj, ki jih prinašajo.
Znanje in izkušnje nam omogočajo samostojno kreiranje varnih in učinkovitih izdelkov, ter posredovanje zanesljivih informacij.
Verjamemo v moč zdravega življenjskega sloga in zdravega okolja
pri čemer spodbujamo ljudi, da svoje zdravje dojemajo več
kot samo izdelke, ki jih kupujejo. Zdravje je ljubezen do sebe
in bližnjih ter preplet moči, optimizma, veselja in zaupanja.
Vizija podjetja je pomagati ljudem pridobiti več kvalitetnega znanja,
ki omogoča lažje in boljše odločitve ter
dobro splošno počutje posameznika.
Verjamemo v moč zdravega življenjskega sloga in zdravega okolja
pri čemer spodbujamo ljudi, da svoje zdravje dojemajo več
kot samo izdelke, ki jih kupujejo. Zdravje je ljubezen do sebe
in bližnjih ter preplet moči, optimizma, veselja in zaupanja.
Vizija podjetja je pomagati ljudem pridobiti več kvalitetnega znanja,
ki omogoča lažje in boljše odločitve ter
dobro splošno počutje posameznika.
Slovensko znanje združeno z nizozemsko tehnologijo
SAMO BORKO – soustanovitelj Neoherbala
Samo Borko je vodja razvoja in soustanovitelj podjetja NeoHerbal. Njegove dolgoletne izkušnje na področju splošne biokemije, fiziologije in še posebej rastlinske biokemije in zdravja, mu dajejo odlično podlago za idejno vodenje podjetja in razvoj izdelkov.
Svoje izkušnje je v mladosti začel nabirati z delom v laboratoriju za analizo krvi, kasneje pa je soustanovil uspešno podjetje, ki se je ukvarjalo z uporabo matičnih celic v regenerativni medicini. Deloval tudi v združenju ITERA (international tissue engineering and research association), ki je raziskovala uporabo matičnih celic v medicini. Po letih dela na tem področju se je usmeril v raziskave rastlinskih učinkovin. V sklopu le-teh je deloval Tood Nizozemske, Švedske, Grčije, Kitajske pa vse do ZDA, kjer je ustvarjal formulacije za mnoga mednarodna podjetja in sodeloval s priznanimi znanstveniki.
Sodeloval je tudi pri razvoju suhih liposomov, ki so jih v zadnjih letih razvili s kolegi na Nizozemskem. Njegove izkušnje in znanje so prišle še posebej do izraza, ko je za Nizozemsko podjetje, v sodelovanju z univerzo v Nottinghamu, vodil klinično študijo o absorpciji liposomov pri ljudeh.
DR. KLAAS RIEPMA – soustanovitelj Neoherbala
Plod mednarodnih sodelovanj in raziskav je prinesel tudi nova poznanstva. Tako podjetje NeoHerbal pri razvoju liposomskih izdelkov tesno sodeluje z nizozemskim podjetjem Phytopharma B. V. in njegovim ustanoviteljem Dr. Klassom Riepma, pionirjem na področju razvoja in izdelave liposomskih pripravkov za oralno uporabo v Evropi in po svetu.
Klaas Riepma je doktor farmacevtske tehnologije z več globalnimi patenti na področju izboljšave absorpcije oralnih pripravkov vitaminov. Njegovo delo na področju liposomov sega več kot 15 let v preteklost, ko se je kot oče moral spoprijeti s težko boleznijo ožjega družinskega člana ter v želji po ozdravitvi izdelal prve liposomske pripravke.
Prednost, za katero trdno stojimo!
Ko se je Samo po dolgih letih dela odločil za ustanovitev lastnega podjetja, je bilo vodilo za to predvsem želja, da naredi izdelke na svoj način: brez kompromisov pri zagotavljanju učinkovitih, kvalitetnih in varnih izdelkov. Njegove več kot 10 letne izkušnje na področju razvoja prehranskih dopolnil mu dajejo neprecenljivo osnovo za razvoj učinkovitih izdelkov.
Dodano vrednost svojim izdelkom pa želi doprinesti tudi z uporabo čim bolj naravnih sestavin. Dobro poznavanje tradicionalne uporabe zeliščnih pripravkov širom sveta, identifikacije aktivnih učinkovin, poznavanje njihovega blagodejnega delovanja kot tudi tveganj, ki jih prinašajo! – so tako osnova za razvoj Neoherbalovih izdelkov.