Pred uporabo naše spletne trgovine vam svetujemo, da si pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Neoherbal, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje KBS MEDICO d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Neoherbal. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

  • SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Podatki o podjetju

Polno ime: KBS MEDICO, družba za posredništvo, trgovino, svetovanje in ostale dejavnosti, d.o.o.
Kratko ime: KBS Medico d.o.o.
Grizoldova 30a
Pošta: 2000 Maribor
telefon: 070 405 099
DŠ: 53858573
Matična številka: 9327169000

Vpisano v sodno/poslovni register pri Okrožnem sodišču Maribor dne 20.02.2023, št. vpisa v sodni register: 2023/6092.

Tržna znamka in spletna trgovina: Neoherbal.si

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina Neoherbal.si medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

V trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), kupca zavezujejo splošni pogoji. Kupec je vsakič ob nakupu seznanjen in opozorjen na splošne pogoje. Prav tako z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  • DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno številko, matično številko).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti, podrobne informacije posameznega izdelka in njegovega delovanja.
  • Dostopnost izdelkov (vsak produkt, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka (način, kraj in približen datum dostave)
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene. Cene vsebujejo specifikacijo (ddv, strošek prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka) .
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop(opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike kupci

1. CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in ne vključujejo DDV-ja, saj družba ni DDV zavezanec po ZDDV-1, 94. členu.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Neoherbal.si.
Popusti v spletni trgovini se ne seštevajo.

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini Neoherbal.si.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

2. POSTOPEK NAROČANJA

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in Kupcem (spletnim nakupovalcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za Kupca.

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek v spletna trgovini Neoherbal.si, izda elektronski račun, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Upravljavca in je Kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

3. NAČIN PLAČILA:

Izbirate lahko med sledečimi načini plačila:

  • plačilo po povzetju (doplačilo 1,92 eur)

Kurir vroča naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.

  • nakazilo po predračunu:

naročilo je potrebno najprej plačati po predračunu/naročilu, ki ga dobite na vaš e- naslov. Po prejetem nakazilu naročilo odpremimo.

  • Plačilo s kreditnimi karticami v sistemu : naročilo se odpremi v najkrajšem možnem roku po prejemu naročila.

4. IZDAJA RAČUNA

Podjetje KBS Medico d.o.o. ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu izda izključno elektronski račun in ga pošlje na naveden kupčev e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

5. DOSTAVA IN POŠTNINA:

Pri naročilu nad 40 EUR, je poštnina brezplačna.

Pri naročilu, ki bo manjše od 40 EUR se plača strošek dostave v višini 3,50 EUR.

Pakete za nas in vas dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Paket Vas čaka na pošti 14 dni, v primeru, da ni prevzet, se vrne nazaj pošiljatelju – KBS Medico.

V primeru, da želite neprevzeti paket/naročilo ponovno prejeti, je to možno proti plačilu stroška dostave v višini 3,50€.

Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku

S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam:

– prek spletne strani www.posta.si,
s poizvedbo na pošti,
– na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).

6. ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA

Pri oddaji naročila do 12h, bodo izdelki pri vas najhitreje naslednji dan. Rok dostave je sicer 2 – 7 delovnih dni od naročila. V kolikor izdelkov ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Prav tako vas obvestimo v kolikem času bodo izdelki spet dosegljivi.

7. SPLOŠNI POGOJI ZA DOSTAVO BLAGA

Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto. V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj, ko bo mogoče na naše stroške.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi dostavimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila! Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Vse informacije o artiklih ali o dobavi so možne tudi po telefonu in sicer na Gsm: +386 70 405 099 in na e-mail: info@neoherbal.si

V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine.

8. 100% VAREN NAKUP – ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od datuma prejema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe prosimo sporočite na info@neoherbal.si.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu.

Blago je potrebno vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po poslanem obvestilu iz prvega odstavka tega člena in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Povrnitev opravljenih plačil po pogodbi bomo izvršili nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

9. POŠKODOVANE POŠILJKE

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri Pošta Slovenije. To stori kar v prisotnosti kurirja Pošta Slovenije. S podjetjem Pošta Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

  • STVARNE oz. PRIKRITE NAPAKE

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis stvarne napake bodisi osebno na sedežu podjetja ali na info@neoherbal.si ali telefon 070 705 099 v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, Prodajalec kupcu omogoča odpravo napake na blagu ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenjati z novim brezhibnim ali vrniti plačani znesek, najpozneje v 8 po prejemu. Če se Prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o nje obstaja spor, mora Prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če Prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

10. PRITOŽBE IN SPORI

V skladu z veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov se KBS Medico trudi izpolnjevati svojo dolžnost glede obravnavanja pritožb.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@neoherbal.si, lahko pa se tudi pokliče na tel.št. 070 705 099. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KBS Medico bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
KBS Medico si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

11. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. KBS Medico, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, ki se nahaja TUKAJ, seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pa TUKAJ.

  • POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Spletna trgovina Neoherbal.si se zavezuje, da bo zaščitila vašo zasebnost. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v spletni trgovini Neoherbal.si opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: info@neoherbal.si.

  • VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini Neoherbal.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Iskrena hvala za zaupanje!

Ekipa blagovne znamke Neoherbal!

12. PIŠKOTKI/COOKIES

Med brskanjem po spletni strani www.neoherbal.si se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in registriranih uporabnikov prenašajo tudi kratke tekstovne datoteke – piškotki (cookies). Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih funkcionalnosti na spletni strani, hkrati pa uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev.

Seznam vseh piškotkov, ki so uporabljeni na spleti strani:

  • Stripe (__stripe_mid, __stripe_sid);
  • Facebook Pixel (_fbc, _fbp);
  • Google Analytics (_ga*);
  • Mautic (mautic_device_id,mtc_id, mtc_sid);
  • Ostali piškotki, ki so uporabljeni na naši strani se potrebni za normalno delovanje spletne strani.

Več podatkov o piškotkih in njihovi uporabi je na voljo v dokumentaciji ter navodilih za uporabo vašega brskalnika.